Meer dan een museum

Social media

Blijf op de hoogte over Oorlogsmuseum Medemblik via onze sociale media kanalen:
Facebook – Instagram – Youtube – LinkedIn – TikTok

Laptop met Facebook van Oorlogsmuseum Medemblik

Blijf op de hoogte van alles wat er gebeurt in en rond Oorlogsmuseum Medemblik door ons te volgen op Facebook!

Ontvang als eerste nieuws over boeiende lezingen, interessante evenementen en unieke activiteiten. Ook houden we je op de hoogte van bijzondere schenkingen en gulle donaties. We delen alle leuke en bijzonder nieuwtjes over het museum, zodat je niets hoeft te missen.

Volg jij ons al op Instagram? Blijf op de hoogte van alles wat er gebeurt in en rond Oorlogsmuseum Medemblik!

Mobiel met Instagram van Oorlogsmuseum Medemblik
Laptop met youtube kanaal van Oorlogsmuseum Medemblik

Op het YouTube-kanaal van Oorlogsmuseum Medemblik duik je in alle mogelijkheden in het museum! Zo komen arrangementen als, bedrijfsuitjes, veteranendagen, kinderfeestjes en familiedagen tot leven in de filmpjes! Heb jij al zin in je bezoek? Benieuwd hoe het museum eruit ziet? Laat je dan verrassen door een luchtreis via drone, die het museum vanuit een uniek perspectief laat zien. Benieuwd wat er allemaal te doen is tijdens je bezoek aan het museum? Vergeet dan niet de informatieve video’s te kijken van Museumtv waarin je een overzicht krijgt van alles wat het museum zo bijzonder maakt. Verlies jezelf in de verhalen van Oorlogsmuseum Medemblik op YouTube!

Ontdek de zakelijke kant van Oorlogsmuseum Medemblik op LinkedIn! Volg ons en blijf op de hoogte van zakelijke hulpvragen, grote evenementen en grote donaties. Laat je inspireren door de impact die bedrijven kunnen hebben op het behoud van ons cultureel erfgoed. Mis geen enkel zakelijk hoogtepunt en sluit je aan bij ons professionele netwerk.

Imac met LinkedIn van Oorlogsmuseum Medemblik
Mobiel met tiktok van oorlogsmuseum medemblik

TikTok

Duik je mee in de wereld van Oorlogsmuseum Medemblik op TikTok? Ontdek in onze filmpjes superleuke weetjes over het museum en beleef  stukjes geschiedenis. Leer meer over Tweede wereldoorlog voertuigen, ontdek de geheime plekjes in het museum, ontmoet bijzondere helden uit het verleden en neem een kijkje achter de schermen!

Impressie